masmerim
מסמרים
בארון

קידום אורגני בגוגל מהו?

אביב צוות מסמרים
אביב צוות מסמרים

אביב, חוקרת, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

עולם הקידום של אתרים ועסקים ברשת האינטרנט מתחלק לשתי קטגוריות ראשיות וחשובות – הקידום האורגני והקידום הממומן. ההבדל בין שני סוגים אלה נעוץ במהירות שבה אפשר לראות את התוצאות של המהלך וכמובן בזה שבעל העסק ישלם או לא ישלם עבור שירותי הקידום. הקידום האורגני או הממומן קיים גם במנוע החיפוש של גוגל וגם ברשתות החברתיות ואיש מקצוע מעולם קידום האתרים שהוא מקצועי, מנוסה ומיומן יידע להתאים בצורה אישית ונפרדת את אסטרטגיית הקידום שתתאים לכל עסק ועסק. מכיוון שהעסקים שונים אלה מאלה במגוון רחב של תכונות ומאפיינים (קהל יעד, מיקוד גאוגרפי, סוגי מוצרים ושירותים, השקפת עולם עסקית ושיווקית ועוד) הרי שלכל עסק תתאים תוכנית אחרת של קידום בפלטפורמות השונות ומכאן הצורך, שלא לומר ההכרח, בהתאמה אישית מושלמת לכל עסק.

 

מה צריך לדעת על קידום אורגני בגוגל?

למרות שבדרך קידום זו אין תשלום מצדו של בעל העסק כלפי גוגל, עדיין נדרש כאן ליווי צמוד ומקצועי של מקדם אתרים מנוסה ומיומן. הוא זה שיבנה את אסטרטגיית התוכן שבעל העסק יצטרך לבצע. מה זה אומר קידום אורגני? זה אומר ביצוע פעולות שונות שהמטרה שלהן היא לעבות את התוכן שבאתר של הלקוח בכל תצורת תוכן אפשרית שמתאימה לעסק ולמהות שלו, מה שיקל על הפן הטכני של גוגל למצוא את האתר ולקדם אותו בדיוק בזכות העובדה שהוא מלא בתוכן אטרקטיבי, ענייני, מקצועי וכזה שיש בו כדי להעניק ערך וידע חשוב לגולשים וללקוחות שיגיעו לאתר. גוגל היא נותנת שירות ולכן עליה לוודא שהאתרים שאליהם היא מפנה את הלקוחות שלה שמבצעים חיפושים הם אתרים אמיתיים, מקצועיים ואותנטיים, כאלה שבהם הם ימצאו את מבוקשם ואת המידע שהם מחפשים. מכאן החשיבות של עיבוי התוכן באתר העסק על פי הדרישות המשתנות של גוגל ואת זה מקדמי האתרים המקצועיים יודעים.

 

יתרונות

מצד אחד – יש לא מעט בעלי עסקים שחשובים שהקידום האורגני הוא בחינם ולכן יעדיפו לפנות לכיוון הזה. מצד שני – הקידום הממומן הוא בעל השפעה מהירה ויכול להראות תוצאות תוך פרק זמן קצר. אז איך יודעים מה עדיף? היתרון בקידום האורגני הוא שבזכות ביצוע הפעולות של עיבוי התוכן האתר או הפלטפורמות הדיגיטליות של העסק תהיינה מלאות בתוכן רלוונטי, מקצועי ועדכני שגם עם הזמן יביא קהל. העסק ייראה מקצועי ורציני ויהיה לגולשים קל יותר לקבל את ההחלטה לפנות אליו. כל שאלה שיש להם תיענה בקלות והם יקבלו את כל המידע שהם רוצים או צריכים. מדובר אמנם בביצוע פעולות לאורך זמן אך גם לאחר שבוחרים לקחת הפסקה או לעצור את עיבוי התוכן – עדיין האתר יישאר מלא בכל המידע החשוב אודות העסק ויישאר מקודם במקום גבוה ברשימת התוצאות.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך