masmerim
מסמרים
בארון

הגדלת מעגל הלקוחות – כל הטיפים

אביב צוות מסמרים
אביב צוות מסמרים

אביב, חוקרת, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

אין היום בעל עסק, חברה, או ארגון שלא חולם להגדיל את כמות הלקוחות שלו. הגדלת מעגל הלקוחות זה אומר בעצם שיותר אנשים חשופים אלינו, זה אומר שאנחנו טובים במה שאנחנו עושים לא רק לטווח הקצר, אלא לטווח הרחוק, זה אומר שאנחנו מגדילים את ההכנסה שלנו ועומדים במטרות שלנו. למעשה, ממחקרים עולה כי בעלי עסקים שמשקיעים בשיווק ופרסום מצליחים להביא לעסק שלהם יותר לקוחות ואם הם עושים סוג של הפסקה, אחוז המכירות יורד וישר מרגישים את זה.  אז אם גם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה, פשוט תישארו איתנו ותקראו.

 

הגדלת מעגל הלקוחות על ידי בניית אתר וקידומו

אם עדיין אין לכם אתר אינטרנט, אתם לגמרי נמצאים מאחור. בניית אתר אינטרנט היא אלף בית בתהליך של חשיפת העסק, המוצרים שהוא מוכר והשירותים שאתם מציעים לכמה שיותר אנשים הרלוונטיים לקהל היעד. תהליך בניית אתר כולל אפיון מעמיק בו בונה האתר מבין את התחום שלכם לעומק, מגדיר את קהלי היעד, מעצב את האתר, חושב בעתיד הקרוב או אפילו תוך כדי בנייה על אסטרטגיית קידום אורגני בתוכה נכנסות מחשבות גם על התוכן באתר ועל איך הוא יסודר מבחינה קטגורית. במידה ומדובר באתר שאמור גם למכור מוצרים או שירותים, יש עוד המון דברים שצריך לקחת אותם בחשבון כמו סליקה למשל, אבל קודם כל אתם צריכה למצוא חברה מקצועית המתמחה בבנייה וקידום של אתרים.

 

רשתות חברתיות

העולם שם. בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב. מדובר בתחום דינמי שכל הזמן משתנה אבל בגדול, אם אתם והעסק שלכם לא לגמרי פעילים ברשתות החברתיות, זה הזמן להקים עמוד פייסבוק עסקי, ערוץ יוטיוב ולשקול גם את הנוכחות הגבוהה של ברשת החברתית אינטסגרם. כדי שהנוכחות שלכם תהיה גבוהה ברשתות החברתיות, ובכלל בשיווק באינטרנט כדאי:

  1. לפנות לקהלי היעד שלכם ואם צריך לחקור את הנושא ממש לעומק
  2. להשקיע בתוכן מגוון, מעניין ואיכותי, כזה שאנשים אוהבים ורוצים לקרוא
  3. לחשוב על עריכת סרטונים כי שם הקהל הגדול נמצא
  4. להבין מה הם ערוצי השיווק הכי רלוונטיים לכם
  5. לבדוק מבחינה סטטיסטית איפה אתם עומדים ומה כדאי לשנות כדי להעלות יחס המרות
  6. להשקיע באשת מכירות איכותית ומקצועית שתחזור ללידים ותסגור לכם עסקאות
  7. להיעזר במומחה בשיווק באינטרנט

 

בנוסף כדאי להשקיע גם בכתיבת ניוזלטרים ופרסומם במועדים רלוונטיים, שיווק מסוג רימרקטינג במידה והתקציב שלכם מאפשר את זה וקידום ממומן – כלומר קמפיינים ממומנים בגוגל.

 

לסיכום, שיווק באינטרנט הוא תחום ענק, גדול וכדי להבין איפה אתם צריכים להשקיע, צריך לחקור, להכיר את הקהל שלכם, להבין מה המתחרים שלכם עושים, לחשוב מחוץ לקופסא ופשוט לא להפסיק להשקיע בזה משאבים, אנרגיה וגם תקציב.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך